15號返左大陸...
今日先返返嚟....
15號1點起身...兩點出門口
係藍田坐車封到皇崗...
一到深圳就買左張大陸卡
要成160蚊...之後睇清楚入面既價錢
係----統一價...$100.....
一返大陸就比人呃左60蚊...唉
仲有教左飛線漫遊又用左$100
咩都未買就用左260蚊....唉...我仲有錢買野既!!!
之後係皇崗搵左好耐...原來係冇車去東門既
之後上左巴士去左香密湖mtr
再坐車去...本來想見睇下有咩衫
點知件件都咁衰最後都係冇買...不過
盲買左8隻game同12套戲
仲有psp就啦吧同電仲有去剪左頭髮
咁就用左400蚊....8點半坐車返屋企
返到去10點半...去到石岐行左陣
冇野行就坐的士返屋企...
返到去到左間大排當食野....
食完野返到去都成點鐘...
16號9點幾比人叫醒左
之後再訓過...12點去左飲
食完燒埋炮掌冇幾耐新郎哥d人就嚟
接新娘....佢地比人玩左一大餐之後就
接左走新娘...我就去囉嫁妝...我囉最輕果個
哈....大約有成16嫁花車...我囉住d嫁妝
由制頭行到去街尾先搵到嫁小巴放野
行成幾百米...之後就坐車去新郎度
去到坐左一陣就走...夜晚返返新娘個度飲
冇去新郎度飲...冇得玩新人tim
食飽之後係咁飲係咁飲...係咁玩色鐘
飲到嘔....走個陣見到有人訓左係馬路
我地就拖返佢返屋企...我一返到屋企就訓
連涼都冇沖...訓左兩個鐘到...酒醒
之後個心口好痛.....仲有訓唔著...
第二朝10點起身...去左新郎度公喜
夜晚就係佢度飲...2日+加我睇點都有
七.八十圍擺足兩日...兩家都擺...真係有錢
食完野之後住9點鐘船返hk...
|