琴日終於整返部腦....
今日唔開心...我比人偷左個袋
今日係深水涉潮爆魚蛋前面擺
全日得2個人嚟問...我8點半
同evri去左行黃金.行完去左食野
9點9返到去..個袋冇左...比人偷左
我用左2個星期都冇....十日到
咁就冇左啦....唉....仲有我件衫
蚊怕水.所匙都唔見左....冇單開仲要
唔見野....唉...