今日得大左大陸...返左去深圳
3點幾去到....sunday d人又話
pccw去到深圳收到....都吹水既
我返到去咩都收唔到...今次返去
去左東門買左件衫...買左條黑褲
買左個袋返工...仲有買左d gogo野
今之冇周圍咁買野食...仲有係冇買老返....
唔知點解行到去邊都會想起之前既回憶
佢既身影成日都浮現...
夜晚本來話去沙下食海鮮
係東門坐103去...坐左個幾鐘先到
仲要唔識落車...去到一個冇野食既地方
之後到左一個唔知咩公園...不是好靚
好多神像...仲有好靚既燈光
我行完一個圈就去左一間飯店求食野
2個人叫左5個送...仲有兩個飯
食到我死死下...兩個人食左一六幾
m洪仲比多十幾蚊貼士...佢真係豪
個餐我仲出左成百蛟...之前去左陣仲比左
一百佢...唉...蝕哂...返一次去用左500蚊
之後12點幾返到屋企.
|