連續4日都係做會展....做到就嚟死
8點半要返到去...不過我日日都逄到
今日我成10點先返到去...好彩冇比人罵
前3日我由朝早9點企到夜晚10點半...足足
13半個鐘!!!!!累到就嚟死!!!!真係收買人命
會展除左多靚女睇之外都冇野好...
我琴日仲影左好多相靚女相!!!!哈
仲有好多野都好平...不過我冇錢...
冇得買...唉...17寸lcd $888
600萬像相機一千都唔洗...琴日幫啊欣買左
兩部mp4...$330一部...512mb...
仲有幫tracy買左隻眼仔...$30咋
超平...我都想買隻...不過冇錢...唉
琴日同個c兄去交換禮物...我地囉左
好多林海峰既衫周圍同人換禮物
我換左好多筆同電話繩...
今日返工遲左成個半鐘頭...
去到會展個陣趕住換衫...
入錯廁所...我入到去第一個問題係
點解有咁多個廁格既...之後行多兩步
見到個啊嬋...之後就問自己係唔係
個啊嬋入曾廁所呢????之後再利多一步
見到個女人...我就知啦....大獲!!!!!
之後同個小姐講...就啦啦声閃人...
魚到爆....入到去見到咁多廁格
都知咩事啦....笨到死...唉....
人生既第一次入錯廁所...
依幾日都一樣開唔到單...都唔知
返去做咩...哂時間...依幾日我除左望住
對面個女promoter有d樂趣之外
其他都冇啦....我成日走過去聊佢傾計
佢好似唔鐘意咁...唔多理我...
我問佢野又唔答...今日佢請我食左粒糖
唔知點解我好開心...哈...
之後我叫佢比msn我佢又唔比...之後我比左我既佢
不過我怕佢會整唔見...算啦...如果
佢真係整唔見既都係整定嫁啦...
強求唔到既...如果真係有緣既
佢邊都有機會見到嫁啦....哈
好累啊...今日一定要訓多d
|