返工前賣左兩本書....
又有多$120用啦...今日又係返柴灣
又係返到去打機...打到3點幾去左
筲箕灣搵victor食飯...食完盲去左
機鋪打機...放工之前去左觀塘買左隻表
哈....我覺得好靚嫁雖然係yahoo買...
今日又用左好多好多錢啦....
都唔知以後日子點算....