今日企上水...
係觀塘等70x等左半個鐘
去到上水點半.今日遲左2個半鐘
上水個場...熱到就死...
冇冷氣又冇風...仲要鬼死咁多人
原來上水係好多好多人
我仲以為係d鄉下地方tim
哈哈....真係成個鄉下佬出城咁咩都唔識