今日放假....冇野做
冇街去 全日係度睇神雕...
今日睇左成10個鐘....
唉...啊媽返左大陸
依幾日都冇擔好食
日日都係度食面....
仲有依家日都冇單開
仲未到數tim....
死啦....都唔知點好...