今個月第一日抄蛋啊!!!
由2點做到11點幾~~~
唉....累到死死下...今日返工又見到
天使化妝品兩個女仔...
我成日走左過去同佢地傾計...
今日出糧啊呀出左3千2
之後就買左部k750i...又用左千五啦!
唉~~~