今日放假.不過成日都係屋企
訓覺...kabo今日去左做義工
冇人同我講電話.好悶啊....
之後夜晚去左翠屏搵kabo
然後我地買左兩支冇酒味既酒
同包餅去左公園傾計...
我發覺我地見住面個陣冇咩野講
我會改變我既講野方式嫁啦!
下次唔會冇野講嫁啦....
我地坐到2點幾就走左啦...
今日坐左廿2蚊的士返屋企
我都好耐冇坐過的士啦...