返左咁多日工.今日第一次食白果
唉....企左成7個鐘.一張單都冇!!!!!
傷心...放工之後去左黃大仙賣左部t610
我前幾日係香港討論度用$250買
今日我$350賣左出去...哈~~~
仲有琴日今日買波都中哂!!!哈哈
又有幾百蚊用下啦~~~