琴日3點訓落床...4點半都未訓著
之後就起身整左個面嚟食...
5點再訓過...今朝8點半起身...好累
9點出門口就去左側魚涌簽約
簽左3個月賣身...11點半走人
12點3返到屋企食左野
之後同左個仔落街行左陣
之後去左觀塘上堂...由2點講到6點
好悶...之後返屋企訓左陣
夜晚11點幾去左搵tracy食野
哈...听日返2點至6點....