今日去9龍灣返工...我以為有得落場玩
點知都係冇...都係度上堂...
3點鐘上到8點...听日第一日落場
去將軍澳 新都城...2點到10..哈!近我啊
放左之後去左客戶中心差電同返左kfc
之後就返左屋企啦.....