連續3日都食白果啦!!!!好灰啊~~
琴日同今日都係mk擺當...鬼死咁多人都
冇人理我...就算有人理都冇人同我簽單
真係可憐...企咁多個鐘.熱到死都冇人理
唉...今日買左兩件衫用左$150.唉~~
又冇錢啦!!!听日返公司6樓開會...
連續3日白果一定死梗啦...