今朝係畢業典禮....
但我起唔到身冇去到....
唉....最後一日返學都唔去
冇野好講...
今日企中旅社對出...
個位幾好...不過唔係我
係pcd個面d人...唉...
我搵左9個pcd客.
全日一條tcl都冇....
2點幾企到12點....冇野好講