6月21日
琴晚點幾先訓..訓到今朝10點幾起左身""
點幾約左文鳳...珊珊....小群去MK行街街""
嘩...今日好撚熱唷...成30幾度...熱到傻左""
去到MK勁多人...想行入D都行唔到...人山人海""
好多令仔哇 xD''去廁所都要掛半粒鐘""無耐...= ="
之後行行下分散左...好快又回合番"">3<"
哇好低ah""100蚊3件ah""我同珊珊...文鳳挾$買左""
都幾令...ok鍾意""xD''今日總算有收穫""
行到5點幾去左食m記""好攰ah""又熱又攰""= ="
仲要冇位座先慘""><"等左n咁耐先有位""
一路食一路傾小學d野""唔知番唔番好ah""
食完去左之後去左瓊華打波""打到手軟"">3<"
之後再去女人街行左陣..就閃人lu""搭巴士走人""
去到觀塘等牙媽""又行陣..係優之良品買零食""
最後返家lu""聽日又出""
|