今日返左鄉下拜山@@
其實一路都無物事,但係一見到舅父行路隻腳拐拐下禁.個心好唔舒服
之後無野拜完食飯(無食過=.=)
走果陣,2舅父無喇喇喊/.\成車人就開始眼濕濕
之後我d眼淚就自己流左流黎.
又唔可以係佢地面前喊就自己整走d眼淚就算,但係佢又係禁流
好彩落車忍到
之後自己衝左上4樓,想喊但係又唔可以喊比聲,d眼淚又黎/.\
最終好叻仔禁忍左陣就無事喇
之後落返去當無事發生過=.=
後尾就開車返香港=.=
訓足全程=.=
仲有今日拜完我呀婆落山果陣講左句你趺好喇唔好趺左我個仔=.=
之後就即刻差錯腳=.=好彩夠高無事=.=
|