真係好對唔住呀..特別係斯詠
要你擔心我同埋等我我成朝電話..仲要係你最雖要我既時候我唔知死左去邊...
你喊我哄唔到你不凸只,仲搞到你禁唔開心
聽到你喊,心都痛埋
真係好對唔住呀
我知錯架喇,好彩你嬲完我,唔係我真係會好內疚.
我都唔知仲有咩好講