放假已經21日
去KenL家2日
去Monkey家1日
去赤柱1日
去科學館1日
無無聊聊待在家10日
其餘都是行商場
返學個陣又話放假就有得玩
仲話放假去邊去邊
而家真係放左假啦
然後呢?
無錯 你係成日陪我
但每日都係你食完飯2點先出得街
我7點就要返到屋企食晚飯
想去遠少少都唔夠時間
去一個地方
又要等你得閒
又要等唔落雨天氣好
又要等你屋企無特別事
又要等你有心情想去
又要等順路
為何去一個地方都這麼難?
為何想去一個地方要等1年時間?
我感受你明白嗎?
我要求太高了嗎?
對你來說 玩樂不重要
但對我來說
暑假 是我用一年讀書時間換回來的時光
而且暑假已經有限了
你明白嗎?
我要的 不是金錢上的 不是物質上的
你明白嗎?
|