又過一年了
我感覺到學生的生涯很快便會結束
對我而言
學校 是一個有歡笑有快樂的地方
所以
我喜歡我的學校
我喜歡我的同學
在這一年
令我深刻的事不多
今年 老公同我讀埋同一間大學
我本應應該高興
但種種原因
令我覺得他還是返City比較好
今年 我忘記了媽媽的生日
我覺得好內疚
對不起
我下年會好好記住的
今年 我失去了一位好朋友
我覺得好遺憾 好唔開心
呢份感覺已經持續了年幾
到最後 結果還是這樣
你既然那麼堅持
我亦只好放棄了
今年 我深入了解了一個家庭
我以為我可以打入呢個家庭
但可惜 只係我一廂情願的諗法
我由一開始就將自己看待成這個家庭的一份子
但這個家庭中的媽媽到現時為止 都還當我是個外人
她雖然沒說 但我感受到
我自小就想有個哥哥可以錫我保護我
這個家庭 不但有哥哥 還有家姐
但這個家姐對我態度冷淡
這個哥哥更不會當我是妹妹
我的出現 比過街老鼠還討厭
我已經選擇了一種親切的手法打入這個家庭
希望我的出現唔好令大家都尷尷尬尬
這個家庭中的哥哥:
我憎你就唔會送個生日雪芳蛋糕俾你
我憎你就唔會同你講聖誕快樂
我憎你就唔會打算織條頸巾俾你
你竟然過我一棟!
這個家庭中的細佬:
我有時會覺得好沮喪
我sd俾你d msg媽媽會禁來睇
我sd俾哥哥d msg又會俾媽媽睇到
俾返少少私隱我好嗎
我唔想我講乜都俾人當故仔咁睇
一係你去到邊電話都跟身好嗎
一係你delete哂我d msg啦
我唔奢望你會留住我d msg了
我都唔奢望我可以同這個家庭中的其他成員打到好關係了
but anyway
I love you
我希望下一年一切會比今年如意
爸爸媽媽身體健康
細妹們學業有成
大家可以開開心心 =) |