再強的人 也會有脆弱的一面 表面的好 不代表內裡也是這般的好
笑 不能笑出聲 很辛苦 哭 不能哭出聲 更辛苦
點解呢排咁多唔識ge人同我講野!?
* why i smile cos you make me smile *
我唔想過返d要帶口罩ge日子呀!!