你幾時搵返份工 你唔返工日日係屋企 唔係你好慘 係我地好慘 你快d搵返份工啦唔該... 一係返下鄉下都得 你冇工返 我來緊唔使返學d日子都唔知點算 得我同你兩個係屋企 我會死得仲慘 救命...
今日發現 隔離屋個婆婆又走了 佢都算由細睇到我大 婆婆 再見了
這幾天都很累很睏 加上要早起幫小朋友補習 有少少吃力
今晚和細細妹去了睇 Hong Kong Drama Festival 香港學校戲劇節 4場 3hrs 頗長 但也值得一看
今次係我第3次去睇Drama呀
今天早上有PTH test 中午ENG Reading test 夜晚有Econ Mid-term test exhausted..... Test 完同同學仔們去金水食壽司 10:00之後有半價呀 雖然得左好耐好肚餓 但好抵好好味好開心
好彩有你教我econ ja!!!