我想食乾炒牛河呀
話說今天我想食乾炒牛河 放學後和班長 史迪 KenLeung與呀魚 一同搵有乾炒牛河的茶餐廳 見到金豐門口貼著大大隻字有乾炒牛河食 誰知上到樓上2層 B餐乾炒牛河竟然給刪了 老闆娘說售罄了 哈哈 班長帶我們到了一間無乾炒牛河的茶餐廳食乾炒牛河 好好笑 老闆還要將雜菜蛋炒飯寫錯成雜菜蛋炒菜 哈哈
好enjoy同一班同學仔可以游閒地吃個飯 吹個水 嘻嘻哈哈咁 好開心 好舒服
我唔想咁快聾往...
落雨
今早返學又好開心
我想睇 < 舞吧! 昴> 呀!!