12點3船一齊入長洲
好熱鬧
有25人
租單車
大隊一齊周圍踩
一齊周圍掃小食
$1 四粒魚蛋真係好抵
金泰魚蛋真係好好食
未開始BBQ已經飽左一大半
6點幾7點開始燒燒燒
d野食好快就被掃哂
大家都好開心
消防猜輸左要飲哂剩低1/3支可樂
好搞笑
意志志s!
燒完野食轉戰空地玩集體遊戲
數字球跑到好支力
Killer我贏哂
哈哈!
玩到10半側坐船出返中環
途中玩個隻game唔知叫咩名
我同sarah係黑白孖寶!
但其他就唔係好得
搵我拗手瓜
真係識揀
一定贏我
仲要拗左兩次
好彩最後我乜都唔使飲
今日隻手好軟
完全用唔到力
so bad |