10點半試飲咖啡意見調查 我最快出來 贏左家琪 哈哈! 之後與寶妮 家琪 Tommy Jimmy 去了飲茶 好飽
一起閒逛Apita 試帽 試太陽眼鏡 玩公仔 玩化妝品 好好玩 好搞笑 轉戰玩具反斗城 樣樣都玩一餐 好開心 笑唔停 與家琪再闖吉之島 睇酒睇餅睇魚睇菜睇生果 再睇衫睇鞋睇公仔 哈哈哈!!
7點9旺角re-U Soda Marvin Carmen Andy Subrina 呀怡 敏儀 Cherry Sam爸 Yan媽
今天很累 但很開心
Happy Birthday to KAYAN !! xD
我懷疑
上堂 很悶 國文堂為甚麼會變了中史堂!? 我不相信今年我的英文會有進步 So sad
27號巴士為何班次這麼疏!? 5點到達樹團O' Project 集體回憶 我的確想起了很多的事 由小至現在 所遇到的人和事 對我來說 也是美好的 有價值的 令人懷念的
8點一起過灣仔吃晚飯 9個小菜+飲品 每人也只$24 很多人很熱鬧
10點9趕回九龍灣 糖水局 戀愛中的人為何會這樣苦惱!? 是你給自己太大的壓力吧 對自己有點兒信心好不好
12點和Monkey+寶妮到下村食飯 多謝Monkey請食飯! 然後一起過德褔陪Monkey買衫 好搞笑! 之後再陪我過藍田買鞋 最後又過返德褔搵Tommy+家琪 再叫埋斌斌出來買衫 仲見到呀鼠+呀水+江卓堅 所以今日見到好多人!