1/9 - 3/9
Group Name: Ignite
Group Father: 呀Sam
Group Mother: 呀Yan
Groupmates: Andy Mathan Cherry 敏儀 呀怡 subrina
Group Helper: Soda Carman
11點鑽石山地鐵站等
哈哈!
媽媽睇錯鐘遲到
一起撘巴士入西貢搵爸爸
入到去一齊食lunch+整組物
等左5個字都冇小巴入北譚涌
最後要分兩架的士入
分房11個人一間房
所以間房好大
我間房號仲係5C呀!
哈哈!
介紹各組+解釋組名組口號
6點食晚飯
飯後7點開始玩check point
我覺得時間太少了
玩得5個points
仲有好多都未玩
其實我想玩埋佢
10點完結返房sharing
然後沖涼
等左勁耐都未有位沖
所以我地四個女仔走左去男仔個棟樓個toliet到沖
哈哈!
好搞笑!
沖完涼一齊食宵夜+睇電視
之後就排聽晚camp fire我地gp隻舞
我地首歌係飛天少女豬士丁
哈哈!
抽唔中咕嚕咕嚕魔法陣
都抽唔中超人主題曲
好彩我地個首都唔錯
2點半就回房訓覺
但唔知點解訓唔著
一直碌來碌去到天光
竟然!
7點半起身梳洗
8點去食早餐
9點半大家一齊唱歌
好開心!好warm!
之後玩左個check point版的大富翁
但玩左一半就因為天雨關系要腰斬
後來變左玩室內game
個金字塔game我地group好勁好快搞掂
yeah!
6點食飯
我地玩殘廢餐
爸爸媽媽一齊盲眼
亂咁夾野
好好笑!
笑到肚痛!
而家諗起都想笑!
飯後玩camp fire
遺憾的是因為天雨關系點唔著d木+怕中途落雨
所以將camp fire移施室內
不過氣氛都唔錯
一齊唱營歌
一齊跑跑跳跳
大家都好開心
籌位的分享雖然因器材方便聽得不太清楚
但我地都感覺到各位籌位的辛勞
知道各位為這個camp的付出
亦體諒到各籌位的心情
辛苦各位了!
10點返房sharing
沖完涼之後再一齊食宵夜
一齊傾計
我中途太眼睏啦
所以訓左一陣
大家傾計傾到5點先返房訓
7點9又起身啦
好眼睏!
食完早餐再一齊唱歌
然後返房收拾行裝
之後再出去玩織網game
玩完個個隻手都變左藍色
哈哈!
玩完又來多個sharing環節
每組每個人都要出去sharing
其實我唔係咁鐘意sharing
我鐘意聽多過講
最後係camp site門口影返張全體相就完結了整個O' Camp
我覺得整個camp都幾開心
因為我係最細粒最輕個個
所以我變左dam game寶
哈哈!
仲有我好鐘意我地組爸同組媽
佢地好搞笑好得意
組媽其實唔似組媽
佢成日都好興奮好多野講
組爸就好成熟
但又好風趣幽默
所以佢地兩個加埋就好正!
Andy好gentleman好無所謂
Mathan好鐘意搞笑
但有時就誇張左少少
呢個camp d人都好nice
Nester同Elaine仲好搞笑tim
哈哈!
Thank you ALL of YOU
|