我返來啦!xD
祝你地新年個個都咁開心!!xD
多謝周周過左廿日都同我補返講生日快樂!! 哈哈
放學過旺角 有家琪陪我買電話 哈哈 睇《崖上的波兒》 好好笑 笑到傻左 波兒好得意 好童真!
意粉屋食芝士火煱 好得意 好好味 好飽呀 哈哈 多謝你
雖然冇得同你地唱K有點兒遺憾 但今日好特別好開心
衷心希望嬸嬸可以早日好返 唔使再咁辛苦 見到你瘦哂 個心好唔舒服 我想見返以前成日笑ge你!