Pocky朱古力味百力滋好好味!!
做乜三日唔埋兩日又掘爛塊地!?
我又想學返日文啦 報唔報好呢!? 報唔報好呢!?
約10點出發 係樓下見到你 好意外 好開心
火炭踩入大尾督再踩返出火炭 with 家琪 Tommy 呀智 好開心呀 好舒服呀 好大風呀 好遠呀 好多人呀 好少人呀 好斜呀 好快呀 好支力呀 好肚餓呀 哈哈哈哈!
踩了6個鐘!? 踩完唔識行路
感謝你送我返到屋企門口