中秋節快樂呀!!
Happy Birthday to KAYAN !! =)
Happy Birthday to 哥哥 !! =)
有熟悉的感覺 也有陌生的感覺 有說不出的感覺 也有不敢說的感覺
今日拜完四叔公之後 全家人去了飲茶行街 好耐無試過啦 我見媽媽今日好開心 爸爸都好開心 所以我都好開心呀
夜晚又有你陪我行街 請我食飯 多謝你呀 所以今日好開心呀 如果日日都係咁就好啦