早晨~~=w=仲好眼訓tim~~今次畫既畫,我最喜歡既就係第一張呢~~^///^畫那張既時間,我心情都好好~~嘻嘻^^明天就係運動會啦~~好開心呀~~希望冇d唔好既事發生啦~~
明天又要番學啦~~不過,星期二&星期五就係運動會啦^w^太好啦~~雖然我冇參加任何比賽,但睇人玩我都覺得好開心呢~~大家既運動會進行了沒有??好玩嗎??
hihi~~^^昨天,是我校既旅行日呢~~今年已是我最後一年既旅行啦~~好唔捨得呀,今年既旅日冇咩特別,唯一唔同既就是大家都是由開始到結尾都是食&食......=="""因為那裡冇野玩.....有少少無奈既感覺呀*+*
今次畫咗兩張大頭畫,是a4size呢,所畫得唔係太好呢~~嘻嘻,敬請原諒>*<
今次畫咗兩張kiss圖呀>///<因為不是經常畫,所以畫得唔係太好呢~~^^"sor~~另外,最後那張圖是我在rainbow gala會售賣既精品之一呢(書籤,未做好咖~~)~~畫得好差呀,質素都好差呢~~$$方面,可能是$2/$3呢~~
今日~~回校睇電影呢~~是一齣外國電影,好好睇呀,好感人呢~~但我已唔記得叫咩名啦~~哈哈^^""套電影是講述一個baba&佢個兒子所面對既一d困難,但最後既結局都是好的呢~~^w^ na排都冇咩畫d好既畫,因為近來比較busy呢sorry