今日~~回校睇電影呢~~是一齣外國電影,好好睇呀,套電影是講述一個baba&佢個兒子所面對既一d困難,但最後既結局都是好的呢~~^w^
na排都冇咩畫d好既畫,因為近來比較busy呢~~>*<sorry
今日,要回校聽講座呀~9:00先返學,嘻嘻^^所以6:00先起身,平日我係5:00起身咖~~希望個講座唔好咁悶啦~~好似係聽有關升學&就業d野咖~~要好好咁聽下先得~~
hilo~~早晨啦^w^又一個美好既清早呢~~昨天我校要拍照級相,是要在操場排YTTMC25既字樣呢~~我那級是排"C"字呢~~只是排個C已經要用30mins既時間了,所以昨天上課既時間不多呢~~我和同學都超開心呢~~^^
番學啦~~na幾排都忙住畫班章搞到冇時間畫畫,而家終於畫完我班所有人啦~~不過仲未畫老師呢~~>*<""好累呀~以下是我班班章呀~~睇下啦~~^w^我是在第一張-3-那個呢~~
星期天啦~~即是代表住,...明天要番學啦~~我仲有好多野要做咖~~>~<昨天去咗MK,行到我腳仔都軟啦~~由11時行到6時...哈哈~好累呀~~我同妹妹去咗"無印"BUY野~~超多人呢~~特別係原子水筆那兒...一個字形容"迫"哈哈~~