唔知大家有冇聽過童話呢首歌呢~~我昨天聽咗日文女版既童話呢~~好好聽呀~~聽落去好舒服呀,心情放鬆咗好多,超好聽呀~~><
昨天,上完PE後番到課室,發現我既位有張紙,原來我上PE時,他們那班在我既課室上課,那個人睇咗我放在桌面上既畫,跟住,就留咗張紙俾我,她說她都是喜歡畫畫,想同我做個f.d,但她沒有留下班別&name,好想找她呢~~><
na排上課好悶呀~~help~~上課不斷諗畫畫既事~~(我果然是個壤孩子呢~~)今日有PE呀~~唔想上,因為好熱呀~~好想PE課只在冬天上呀~~><今日最開心既就係冇英文課呀!!!!~~~hohoho~~
星期一啦~~好唔想呀~~今次畫咗一張仿圖(第一張),三張自創既圖~~最尾那二張是我做同人(cw25)時畫既男女主角呢~~不懂畫男子的我終於要畫啦~~畫得好差呢~~><(人家唔識畫男仔呀ma~~)
今次,只有一張畫,但呢張畫對我來說是有好大意義呢~~因為呢張畫是我同墅寧兒&綠弦草一起畫,好難得咖~~超級珍貴呢~~^^