";.,{GoIN' SHalA-PA-pa * DOwn - LA-pa-PA}:.
SO I CAN'T NOT FORGET 4 SEASONS WE VE LIVED IN *
keitakary
暱稱: ";.[橘小K*:'
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
KEI KEI *
VACANZA* >33333&...
KEICHAN*>33<"...
KEITA SOLO >333...
OH* VACANZA >3&l...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 3256
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


STAND UP * 分類: 未分類

今朝超大雨 -000-"

呵呵=)  終於都遲到了=]

今個學年第一個遲到 XDDD"

仲要俾細波WONG 串  -V-"  死吧 -V-"

其實係咪下雨天會令人心情會低落加失常架呢 !???  -3333-"

今日無論講野定係D行為都有D 癡,癡,地*  -口-" 

何解呢 !??   我都不知道  -口-"         莫非天蠍座既人D情緒係難以觸摸的 !??

YO!!  今日返半日咋 !!  上6堂就可以`走佬*  

哼 !  早唔掛遲唔掛,,  晏就11點到果時先黎掛紅雨 !  如果早D掛咪唔駛返囉 *V*"

呵呵=] XP``

YA! 終於有返家政堂 >VVV<"   真係`整餅`牙! XDDD,

放學要歌詠!!  為聽日畢業禮而唱歌的 >333<" 

1點7先放 !  餓死了 *   OH雪 (並不是沐浴露-V-"' ) !! XD",,

癡孖B -* 又狂食野 -00000-"  傻的 *     有暴食症嗎!???

又睇周星星的戲 !!      ! XDDDD"  正 !! [  達哥= 3叔 -VVV-"  ]

夜晚!  睇新戲STAND UP !!  又有山P了 XDDD"    正呢 >3333<"

又睇15/16 !! 真係唔睇唔舒服 XDDDD,,.     粒U BOYZ *  超好笑 !! >3<"

又同死婆* CHAT 了一陣 >V<"

 

散水 *

閃________*

最後!!  希望牙BIRD  快D 好返 >3333<"   

                                          

                                      P.S: 你想我點牙 !????  你講喇 *    你唔講我鬼知你想點咩!??