今朝超大雨 -000-"
呵呵=) 終於都遲到了=]
今個學年第一個遲到 XDDD"

仲要俾細波WONG 串 -V-" 死吧 -V-"

其實係咪下雨天會令人心情會低落加失常架呢 !??? -3333-"
今日無論講野定係D行為都有D 癡,癡,地* -口-"
何解呢 !?? 我都不知道 -口-" 莫非天蠍座既人D情緒係難以觸摸的 !??
YO!! 今日返半日咋 !! 上6堂就可以`走佬*
哼 ! 早唔掛遲唔掛,, 晏就11點到果時先黎掛紅雨 ! 如果早D掛咪唔駛返囉 *V*"
呵呵=] XP``
YA! 終於有返家政堂 >VVV<" 真係`整餅`牙! XDDD,
放學要歌詠!! 為聽日畢業禮而唱歌的 >333<"
1點7先放 ! 餓死了
* OH雪 (並不是沐浴露-V-"' ) !! XD",,
癡孖B -* 又狂食野 -00000-" 傻的 * 有暴食症嗎!???
又睇周星星的戲 !! 賭聖 ! XDDDD" 正 !! [ 達哥= 3叔 -VVV-" ]
夜晚! 睇新戲STAND UP !! 又有山P了 XDDD" 正呢 >3333<"
又睇15/16 !! 真係唔睇唔舒服 XDDDD,,. 艾粒U BOYZ * 超好笑 !! >3<"
又同死婆* CHAT 了一陣 >V<"
散水 *
閃________*
最後!! 希望牙BIRD 快D 好返 >3333<"
P.S: 你想我點牙 !???? 你講喇 * 你唔講我鬼知你想點咩!??
|