今朝天氣又是不好 -33333-"
討厭___*
下雨天總令人覺煩厭 ><"
哎牙___* 幣家LAI 喇 -口-"
好多份PROJECT 未做 =333="
死得了__*
經公 ,, 中史 ,, 西史 ,, 物理 ___*
唉___* 大滯 =] 全部會計分的___*
OH NONONO !!! T^T
今日堂堂都好俾心機聽 XDDDD"
冇訓過架 =]
乖乖呢 XDDDDD"
係英文堂果時先發現 FUFU* 原來整親隻手 -口-"
仲要縫左9針 -000000- "
佢仲要講個過程俾我地聽____=]]
嘩嘩嘩 !!! 嚇鬼死 =] 又核突 ,, 又恐佈=]
撞鬼麼 !! -V-"
放學又落雨___*
激到半死 ------ \ """" /
去左新の城影相 >VVV<"
影完買野食 返教會補習 *
遲左半粒鐘了 -口-" OH !!!
補完同珠姐搭34返歸 ___* >3<"
返到屋企超攰__* 但要撐住先=]
BECAUZ 要搵料 做 PROJECT -口-"
嘩 !!! 唔得喇__*
頂唔順 -口-" 去ZZZZZZZ!
散閃 -----*
P.S : 是但噏 !! 當秘笈!!*
|