今日心情好了很多XDDDD"
返學差一點點就遲喇-口-" (只差一點點,, 即可跟留堂室見面-V-")
化學=] 一D都唔明 死得喇 ><"
西史=] 做WS -3333-"
中文=]教新一課 * 呵呵 MISS LI 成日講野都撻音 >VV<" 笑死 XDDD"
數學=] 做WS ! 悶
孖英文 =] 爆笑 + 做WS + 教新野*
FUFU* 成日都好鬼串咀的XDDDD"
笑死了=]
上英文堂D樂趣多羅羅 XDDD"
LUNCH =] YAN,, BIRD ,,MEI ,,英英 4條友仔都食小丸子 \ """/
好衰架 ><" 引我食 -口-" 太香噴噴了 >3<"
我同大頭都炒麵果D XP"
電腦=] 整網=] 忙得很 -U-"
物理=] 上天台 + 照銀紙 -333333-"
哈* 俾我見識到出貓筆的功力 -VVV-"
呵呵 !!! 犀利呢XDDD"
THEN 同 牙芬 傾計=]
無喇叮係到對下隻手有咩同既地方 -口-"
2個低 BBBBBB 妹=]
點知 !! 呵 =]
手上的特徵: 一模一樣的 -O-"
包括手上D 墨 D 位置 -000000-"
無奈了=]
難道我倆是失散多年的姊妹 >3333<"
哈哈=] MAYBE 的 XDDDD"*
放學去MMLC 繼續開工整網網 -口-"
我快死了=]
整得很樣衰的 ><"
返歸睇片,, DL 日劇 XDD"
同死婆* 傾電話 >VVVVV<"
訓LU*
散閃閃*
|