今朝起身有DD 凍冰冰的感覺喔 -3333-'
好眼訓牙=]
攰到爆左 -口-'"
今日堂堂都好想恰眼訓 -口-"
堂堂都好悶___*
毫無樂趣 -V-"
放學偷雞冇去歌詠 =] 呵呵 !! XDD"
晚上喪煲歌 -VVV-"
係咁聽*
哎唷__=* 打風了 -口-"
T1 ← 一號戒備信號現正縣掛 -333333-"
點解個名叫珍珠咁核突!?? -O-"
應該叫w-inds. 嘛!!! XDDD"
珍珠襲港,, 小風也要襲港* ← 靚女君*講的XDDD"
真的好攰了= 咩都唔想再諗= BECAUZ 好煩* 令我覺得好討厭 \ " " /
散閃 *
無限 感激 死婆 * 安慰 XDDD"
是愛令女人一敗塗地 ←死婆贈的9字真言XD"
< 修二と彰 >3333<" ♥♥♥♥♥
P.S : YLUV 上 山P と 龜梨 野ブタ。. をプロデュース ``
|