今日遲左起身-口-"
差唔多7點5
OH NONONO !!!
落到去先知傑哥唔返 -O-"
行路上__*3人行
童年時逢開窗 便會望見會飛大象 但你罵為何我這樣失常
牙瑩&MK 漫長漫長路間 佢2個伴我閒談
返到去要早會=]
OH NO!!!! T^T
HOT_________* 熱死=]
經公堂俾英姐___*
問我地有換過幾多部電話!?
第1個係愛姐___* 愛姐話冇電話=] 英姐死都唔信__* 吹漲 -333-"
の後=] OH !! 係我喇係我喇 -口-" 我又話冇=]
妖=] 俾美姐篤爆左 \ """" / XDDD"
數學堂無啦啦俾李SIR 改左個名叫"小顏" -口-" OH NO=]
牙YAN 叫 "小YAN" -口-"
撞鬼麼!! 個名咁核突-V-" 聽到都"心寒"牙!!
牙SIR 改D名太令我地失望"娘"到令我地心寒 !!
LUNCH 同YAN 留係學校同F.6 食飯 XD"
中文堂___* 同雞雞 爆笑____* BUT 我唔記得左講咩講到爆笑 -VVVVV-"
放學返屋企___*
夜晚* 同死婆*傾左陣!!XDD"
の後同牙君傾左好耐=]
佢聽著我在說樂與憂 分擔心內石頭
齊話聲
漫長漫長夜晚 從未覺是冷 BUT 覺得超熱 XP"
XDDDDDDDDDDDDD"
睇勁歌___* 正=]
MC: AT 17 X AMIGO 好正XDDDD"
泳兒首"感應" 超超超好聽 >3333333333<"
李克勤又唱世界杯D歌喇=] 不過真係非佢莫屬的XDDD"
世界杯又黎喇 YOYOYO!!
密切留意__________________________*
訓__*
散閃
P.S : GOAL !!!!!
|