今日又唔返學____-3333-" 我係一個不上學的"乖"學生*
連續放幾日=] 呵呵___*
冇計喇___*
隻眼痛到爆 -V-"
咪唔返囉*
唉唉唉___*臭YAN B 又病 , 大頭B 又病___*
我們3個都病病病 T^T
希望快D好返喇 >3333<"
今日大概都係不停咁訓訓訓____* -口-"
一個字``爽`` XDDD"
BUT 有點兒UN HAPI ><"
點解我病左=]
你一聲問候都冇!??
你教我如何待你好=]]]
THZZZZZZZZZZZ=) 愛姐,滔哥,牙妹,死婆*,臭文人, 臭YAN人 & 大頭B 的問候! (排名不分先後的-333-)
謝``
YAN & 大頭 ``你2隻野__要休息多D=]飲多D水牙__*
唔好要人擔心喇 >33333<"
夜晚上 J- POP 果時___*
有D相超正 XDDD"
http://img69.imageshack.us/img69/7316/0004dc.jpg
↑3個著住波衫的帥哥↑xDDDD"
D E-TOWN 又靚爆XDDD"
訓喇___*
如果唔係隻眼又唔好喇 -VVV-"
散水__=]])
P.S:PlZ``TOGETHER NEVER GIVE UP !
|