今日又落【餃子】 -333333333-"
唉_____討討討討討討厭=]*
下雨天總是討厭的____
BUT 總會令我想起從前*
今日堂堂都是悶=]
又有D唔HAPI
T^T=]*
放學後___YAN & 文文去左我屋企=]
玩層層疊 -VVVVV-"
YAN係到喪笑=]XDDD"
文文HIGH 到痺=]
我間屋快要被人扣分了 =_____________="
BECAUZ 太嘈嘈嘈嘈了*
我屋企好似成個PV 放送區咁____*
係咁播PV___*
XDDDDDDDD"
正 + 爽 "
夜晚一路聽903一路同人CHAT__*
都幾好笑=] XP"
空中哩民玩鬼死我____*
大佬冰室超正=]*
架勢堂仲正___*
HIP POP HONG KONG * XDDD"
森美大哥爆笑呢*
呵呵呵呵=]*
閃人=]
散水____*
P.S``大雄不需要叮噹``` 卻是很需要多啦A夢 BY:MAN
P.S``大雄旁邊不需要叮噹了``因為大雄有Q太郎一個便夠了``=] BY : ME
|