今朝11點起左身____
好彩趕得切睇 FEEL 100%
YAYAYA______*
今集超攪笑=]
森美大哥*終於出場喇__________________=]* XDDDDD"
笑鬼死我!!!
THEN____約左YAN去食野____*
食完就去屯門行街=)
T^T 一D收穫也沒有 -3333-"
途經 BGW時 聽到 小風既 TOP OF THE WORLD* XP"
咪入去睇下野囉XD"
個男SALES 係 咁SALE 我 -V-"
BUT 我唔買牙 XP"
の後搭車返TW =]
去左稻草人食野_____*
正_____超好味*
石頭鍋飯好味味___冷麵正____甜品更正 XDDD"
YAN 可能食到傻左 -VVV-"
聽左我講一句野の後係咁笑____* -333333-"
傻瓜YAN XDDD"
再去行多陣就返歸LU____*
返到去係咁傾電話=]
笑死我 XDDD"
講左一句``
``婆媽佬 去睇麻婆島``
夜晚`` 死婆搵我
I MIZZZZZZZZZZ U * >3333333<"
傾左一陣=)
OFF 了=]
訓LU*
散水____*
明天會更好*
P.S: 細SO 快回來 !! COME BACK !!!!!
|