今朝又落大雨 -口-" 討厭 -333-"
隻眼仲係腫___-V-"
激死左=)))
仲好痛牙____* 頂=]]]
T^T 嗚嗚`````````
今日堂堂都悶悶悶``
妖____=]
西史堂俾人罰企 加 收手冊 -口-"
很食屎的-----*
妖妖妖妖妖妖怪*
夜晚上 J-POP FORUM 果時*
搵到D 新料 XDDDD *V*
http://www.edwin.co.jp/winds/index.html
超正牙 >VVVVVVVVVVV<" 呵
CROSSOVER 得好正呢 >V*
THEN 睇勁歌=]
張敬軒 - HURT SO BAD* 正 !!
訓--*=}
散水閃人____*
P.S:``感激死婆*係我 UNHAPI 既時候* 同我傾傾傾* THZZZZZ=]
死婆*的一段說話令我感動了 THZZZZZ!=]] 感謝*
|