今日冇返學 -口-"
BECAUZ 隻眼發炎發到癡左____*
腫Q哂=__="
仲點返牙````
(細路!!留係屋企休息好過喇 =33333=")
一尾訓訓訓_ZZZ"____* 訓到牙媽都唔認得___*
爽牙*
訓醒____*跟住就同個FD 煲粥 (係電話粥)-3333-"
THEN___睇小說 >333333<" 煲碟___=])
無啦啦落大雨-333333-"
夜晚___*
9點幾又落大雨___黃色變紅色=_____-
BUT 我的心情是黑色 \"""""""/
BLACK!!!!!!!!!!!!!
依加先發現心原來好易會淡架``
特別係對住D______* 唉=]
唔提喇-33333-"
呼喚 : 死婆* 你在那裡!???? 我很想搵你傾訴 -33333-"
(你這剎那在何方!? 我有說話未同你講!! 死婆*
訓_____*
散水閃人=]
明天會什樣!?? 我不知道* 只希望會更好*)
P.S:`` 我要快D好返 >3333333333<" (好苦呢)
|