";.,{GoIN' SHalA-PA-pa * DOwn - LA-pa-PA}:.
SO I CAN'T NOT FORGET 4 SEASONS WE VE LIVED IN *
keitakary
暱稱: ";.[橘小K*:'
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
KEI KEI *
VACANZA* >33333&...
KEICHAN*>33<"...
KEITA SOLO >333...
OH* VACANZA >3&l...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 17
今日人氣: 5
累積人氣: 3272
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


♥ BAD BAD BAD * 分類: 未分類

今日冇返學 -口-"

BECAUZ  隻眼發炎發到左____*

腫Q哂=__="

仲點返牙````

(細路!!留係屋企休息好過喇  =33333=")

一尾訓訓訓_ZZZ"____*  訓到牙媽都唔認得___*

牙*

訓醒____*跟住就同個FD 煲粥  (係電話粥)-3333-"

THEN___睇小說 >333333<"    煲碟___=])

無啦啦落大雨-333333-"

夜晚___*

9點幾又落大雨___色變色=_____-

BUT  我的心情是色  \"""""""/

BLACK!!!!!!!!!!!!!

依加先發現心原來好易會淡架``   

特別係對住D______*    唉=]

唔提喇-33333-"

呼喚  :   死婆*  你在那裡!????     我很想搵你傾訴  -33333-" 

(你這剎那在何方!? 我有說話未同你講!!     死婆*

 

訓_____*

散水閃人=]

明天會什樣!??  我不知道*   只希望會更好*)

 

                                     P.S:``  我要快D好返  >3333333333<"    (好苦呢)