今天的天氣很熱 -33333-"
熱死了 OH NO*
今日返完教會去MK買衫 -口-"
勁勁勁多人 -33333-"
HELP ME* -口-"
行到6點去返KF行___=]
繼續買野 -0-"
D錢好似倒水咁___T^T
莎一聲冇哂=]
買完YAN 走了__*
THEN 搵媽子食飯*
又去了【和民】 XDDDD"
食野途中 又聽到播w-inds. D 歌 >33333333333333<"
播 IT'S IN THE STARS XDDDDD"
呵呵__* 隔離個妹妹超超超得意*
>333333333333333<"
食飽飽回家XDDD"
哎牙__我真大慒=]
唔記得睇野豬 T^T
最尾睇得果DD
咿=*]]
唔制牙>3333333333<"
咿* 森美移動又冇森美大哥了 T^T DOWN
I MIZ U* 森美 >3<"
THEN 聽 妹妹妹妹 正 !!!!
好中意13E* 同 99WING*
2個好甜聲的女孩XDDDD"*
訓=]
閃閃閃*
P.S: 細SO 返返返黎嚕* I MIZ U* 呢 >33333<"
不要欺侮陳強 -V-" PLZZ!
|