今日仲掛住1號風球 -口-"
個" 珍珠 " 黎得太快了__*
我唔要珍珠 ,, 我要w-inds. XDDD"
如果小風旋風襲港就好了 >W<"
小風快D 黎喇 >3333333<"
今日2堂ENG 笑死__*
符SIR講考ORAL D 野__*
峰哥出到去* 嘩 !! 佢把 "老牛" 聲出黎LU=]
笑鬼死___*
又俾忽仔笑死__*
人地講 I AGREE WITH U*
佢就講 I " 牙膏 " WITH U* -VVVV-"
笑死左 *
CHI 一堂教書 ,, 一堂默書 -3333-"
家政又冇得上了 \ """ /
MISS MA 仲請緊假 =]
SO 一日由如上4堂ENG -3333333-"
唉*_____,,
地理 & 中史 悶 *
放學同珠姐落TW 補習=]
有個半鐘俾我地2條友仔去HEA XDDD"
咪去左新の城囉 ><"
嘩____
去到影 貼紙相果到
嚇死左 -口-"
認真撞鬼了___* OH SHIT =]]
見到一個唔知佢係咪真係人妖既人___*( 不過我諗10成10都係喇 -口-")
怪唔知得佢行到最入面果部機喇__*
撞鬼_*
初初係珠姐見到佢先既___* 佢仲對住佢笑添 -口-"||
の後到我望到佢 -VV-"
嘩___HELP ME PLZZZZZ!
佢仲要對我笑2次 -口-||||||||
諗住冇野喇 * 咪去佢隔離部機睇下囉__*
點知_____ 牙 ( 尖叫了)!!
俾我地睇到佢影D 相 =口="
牙____ HELP !!! 好鬼驚牙 =]
我同珠姐都唔敢出去__*等佢影完先去睇下___*
點知___OH NO !!
俾我睇到佢影果D相___*
嘩___張張個樣10萬分驚嚇 -口="
嘩____變左做快閃黨牙=] XDDD"
唉___ *我依加仲記得佢個樣牙 ___你話死唔死 -3333-"
THEN 去買野食返教會><"
6點半補完返歸___*
點知落雨-3333-"
死吧 -V-"
返到屋企睇 野豬 再煲多次 XDDDD"
太正了 XDDD >3<"
散水__*
P.S : 君 * 明天會更好牙__* 唔好諗咁多喇 >33333<"
|