好悶呀...好耐冇打...
唔想打...
買左新波啦終於!
唔駛成日問人地借波打!^^
其他應該冇咩分別呀!
係咪會好打D呢?@-@? ?
星期五就選F.1啦!
加油呀!F.1!
醒定D啦!唔係會被K.O!XD
有一科唔合格呀!竟然唔合格...冇林過囉!\[]/
算啦!其實合格黎補番數囉!
做好第二傳就有得打,
有得打,就有機會贏...
唉...好煩呀!點升先會好D呀!開波又唔好...
∵ 波衫藍黃色好冇呢?好似都ok喎!比下意見啦!^^
乜啡色好深色咩?Ms.溫又話啡色做班衫好深色,我覺得幾靚呀!
|