HeLlO!
SoRrY!上個星期日因為唔得閒,所以唔記得寫qooza!- -
今個星期三就係我地學校的sport day ,我地會係鄧肇堅運動場進行!
我參加左100米賽跑,跳遠同推鉛球!
當日,我重要瘋狂換衫,首先要換紅十字制服,然後係啦啦隊衫,最後要換P.E.衫!(估唔到有咁多衫換- -'')
好想個日快D黎啊!