〝細〞駿的生活滴滴
呢度係我的滴滴分享處!
keith0130
暱稱: 〝細〞駿 ㎞
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
被人逼...死賤人!
考緊試啦!唔准打機呀...
無聊呀...... - -''...
加油啦!男丙!
Form 2 ...勁懷念F.1生...
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
•關恩
•Edmond
•Gap 俊
•Hadiee
•LuLy
•nu 哥
•彎彎
•呀仔
•依稀
•林焯
•欣哥
•胡條
•啊媽(程嘉熙)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 42
今日人氣: 15
累積人氣: 1629
站內搜尋
睇著時間,准時睡覺...
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


唉. . .好唔捨得個F.1! 分類: 未分類

由06年7月幾畢業,

知道自己入到董中,

開心到爆炸!^.^

之後,成個暑假就係TYT度過

因為要上英文補課.....

到左9月啦,終於開學啦,

除左小學同英文補課度識的人之外,

其他都係唔識.....

個個老師都唔識。

過左幾日,

有人(廖國浩)落黎班房,

寫聽日有男排面試,

我就找林章陪我去,

之後奇異咁係更衣室找到一個同班同學 — 許銘

由我咩都唔識,到到以家做正選,真係有好多野發生...

之後就漸漸識得更多人啦。

我重做左班會康樂。

然後就係班際旅行,

係就搞得亂左D,

但係都幾開心嫁!

之後就到第一次測驗啦,

成績都一般啦!

然後就係聖誕party啦,

都搞得幾成功啊,

起碼好過旅行個次!

之後就係紅十字去考試,

我地練左咁耐,

終於有番個好的結果啦!!

之後,就係sport day啦!

我今次都叫幫紅社贏左小小的獎項啊!

之後就到班足,

死曬,但係最緊要係參與的過程咋!!

之後就係學界啦!

雖然係輸左一場,但係點都贏番兩場好啊!^^

之後就係music content 選歌,

雖然係分裂我地1B的原凶,

但係都可以令我地1B團結嘰.....>w<

話咁快,F.1就完啦...

考完試就係班排啦,大家努力D,

臨升F.2之前,要為1B增光!!

M C雖然幫唔到比賽,

但係我會係後面支持,加油1B!

 






訪客留言 (返回 keith0130 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]