由06年7月幾畢業,
知道自己入到董中,
開心到爆炸!^.^
之後,成個暑假就係TYT度過
因為要上英文補課.....
到左9月啦,終於開學啦,
除左小學同英文補課度識的人之外,
其他都係唔識.....
個個老師都唔識。
過左幾日,
有人(廖國浩)落黎班房,
寫聽日有男排面試,
我就找林章陪我去,
之後奇異咁係更衣室找到一個同班同學 — 許銘
由我咩都唔識,到到以家做正選,真係有好多野發生...
之後就漸漸識得更多人啦。
我重做左班會康樂。
然後就係班際旅行,
係就搞得亂左D,
但係都幾開心嫁!
之後就到第一次測驗啦,
成績都一般啦!
然後就係聖誕party啦,
都搞得幾成功啊,
起碼好過旅行個次!
之後就係紅十字去考試,
我地練左咁耐,
終於有番個好的結果啦!!
之後,就係sport day啦!
我今次都叫幫紅社贏左小小的獎項啊!
之後就到班足,
死曬,但係最緊要係參與的過程咋!!
之後就係學界啦!
雖然係輸左一場,但係點都贏番兩場好啊!^^
之後就係music content 選歌,
雖然係分裂我地1B的原凶,
但係都可以令我地1B團結嘰.....>w<
話咁快,F.1就完啦...
考完試就係班排啦,大家努力D,
臨升F.2之前,要為1B增光!!
M C雖然幫唔到比賽,
但係我會係後面支持,加油1B!
|