今日考geog同Eng. reading....= =
Geog. 竟然異常地識做,
而且好簡單,
可能係第一次geog合格呀''@w@
Eng. reading唔識做呀,
連個篇野講咩都唔係好明...
好似係講一個女仔,
跟著一個盲的呀婆''
跟著又有一個男人想帶走個呀婆''
之後唔知乜叉事,
又比人救番....
之後去左市中心陪黃子
勁大雨呀''
之後,黃子幾經辛苦,
終於買到一個水樽,
恭喜曬!!^^
星期一考Maths,
輕鬆!!
好期待個班排,
2A同2B冇得打,
都唔知可惜定咩,
不過冇得同佢地打,
我會林可能會好悶!!
不過加油,
要打敗1A同2C!!>w<
|