朝早9:30起左身...
之後出左去食野..
食完到12點幾就同人出去交收
今日都係好充實-0-....今次去到沙田圍...之後再去太子-0-
2點幾就同文大爺.詩大爺去左打機.....
之後5點幾就歸家了
cm吧=)