今日番成長新動力-.-
比人拉左出去玩.!.傻仔`
放左學去左食野就番家, 之後同祺同學出mk行街=]
行左好多商場;)我試左好多新突破-0- 我買左件黃色衫,試埋個益力多沙`
個益力多沙感覺呃錢/.\ 行左陣,我地去左玩籃球機.! 好攰下=0=不過都幾好玩呀!
3點幾去藍田睇野,點知冇-0- 再去埋調景嶺,都冇!
所以我地又搭小巴走啦xd 好啦.大家留c0mment啦=)