| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| 2008-03-10 |
分類: 未分類 |
嗚嗚........
好耐無人去我個blog!嗚嗚........嗚嗚........嗚嗚........
|
| 發表時間:2008-03-10 09:47 PM ##function_link## |
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| 2008-03-10 |
分類: 未分類 |
金日出香港..... shopping呀........... 
買左好多野...... yeah! |
| 發表時間:2008-03-10 09:44 PM ##function_link## |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 2008-03-08 |
分類: 未分類 |
我好似鍾意左個人..................... 我唔g係唔係 心情好沈重.......... |
| 發表時間:2008-03-08 08:51 PM ##function_link## |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 2008-03-08 |
分類: 未分類 |
金日, 返學校表演, 1:45一次 4:00再一次 表演5分鐘姐 變左要等足三粒鍾 '悶'呀'........ |
| 發表時間:2008-03-08 08:33 PM ##function_link## |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 2008-03-08 |
分類: 未分類 |
金日我係學校攞左3盒飲品,金日講左勁多笑話.哈66.............................. |
| 發表時間:2008-03-08 07:47 PM ##function_link## |
|